M Å N D A G

Godmorgon på er! Pappa skulle väcka mig 6.00 idag men han hade tydligen ställt alarmet fel så han ställde på klockan 7 haha. Men som tur var så vaknade han tjugo i 7 och väckte mig. Jag verkligen stressade upp mig, plattade mitt hår snabbt och sminkade mig hur snabbt som helst. För vi skulle åka kvart över 7 bara för att pappa skulle iväg och jobba tidigt. MEN det blev ändringar så vi kan åka typ kvart i 8 istället. Sjukt tur haha. Slipper jag vara i skolan så sjuukt tidigt! 
 
Men iallafall. Idag har vi rätt chill lektioner för att vara måndag haha. Måndagar brukar alltid vara sådär långtråkiga och usch! Men inte i våran skola. Jag har så roligt med mina kompisar så man märker ju knappt att vi är i skolan. Haha. Men ja.. Jag har väl inget mer att skriva?  Efter skolan får vi se om jag hinner blogga för jag ska till stan direkt efter, eller aa pappa hämtar ju mig när han slutar. Jag ska nämligen till en sak som jag ska börja på igen tror jag, jag gick där 2009 och vill gå igen för det är så kul och det är såhär om man har problem i familjen eller hur det var. Och det hade jag 2009 så. Men ja, ni får ha en bra måndag för det kommer nog jag ha ;) Kramis 
 
 
 
 
 
OKEY SÅ SANT HAHA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0